Bea, a tipikus multipot vállalkozó

multipotenciális vállalkozó tanácsadás

Avagy hogyan találtuk meg a kulcsot egy multipotenciális vállalkozó sikeréhez

Ma egy igazán inspiráló konzultáción vettem részt. Az ügyfelem, nevezzük Beának, aki igazi multipotenciális vállalkozó.

Egyszerre lenyűgöző és kihívásokkal teli, amit ő képvisel. Tucatnyi területen képezte magát és a folyamatos tanulás az élete része – legyen szó szakmáról vagy hobbiról. Jelenleg egy többfunkciós klubot vezet, amely gyerekek számára kínál játszóházat, fejlesztő programokat, de más rendezvények szervezésével is foglalkozik és bérelhető termei is vannak.

Bea emellet még lazán, csak úgy hobbiból visz 2-3 másik vállalkozást is. Igaz, lassan fogyóban van az energiája.

A konzultációnk során az egyik fő probléma gyorsan egyértelművé vált: a vállalkozás online jelenléte. Bea eddig csak egy közösségi média platformon volt aktív, ott is főként videós tartalmakkal.

Sajnos egy marketing szakember tanácsára szinte kizárólag erre fókuszált, de ez óriási energiát emésztett fel és az elvárt eredmény, a növekvő elérés és elköteleződés, elmaradt. Mintha egy lyukas edényt töltögetne vízzel.

Milyen a működőképes marketing a válllakozásodban?

A változás alapjai: ügyfélperspektíva és célzott stratégia

A konzultációnk alatt először is megvizsgáltuk Bea célcsoportját. Kik azok, akik a legnagyobb valószínűséggel igénybe vennék a klub szolgáltatásait? Egy rövid demográfiai kutatást is végeztünk, és megpróbáltuk a lehető legjobban „beleülni” az ügyfelei székébe. Milyen problémáik vannak? Mire keresnek megoldást, és hogyan találhatják meg azt?

Ezen túl megbeszéltük, hogy a jelenlegi kommunikációját hogyan tehetné célzottabbá. Rávilágítottunk arra, hogy a vizuális tartalmak mellett érdemes lenne más formátumokat is bevezetni, például egyszerű, informatív posztokat, amelyek jobban rezonálnak a szülők mindennapi kihívásaival.

A következő lépések

A beszélgetés végére kijelöltük azt a néhány konkrét lépést, amelyek mentén Bea elindulhat. Ezek között szerepelt az önismereti munka (hiszen a multipotenciális vállalkozók gyakran nehezen fókuszálnak), marketing stratégiák kidolgozása, valamint egy ügyfélélmény-kutatás is, amely segít jobban megérteni, mit keresnek valójában a klub látogatói. Minderről Bea a konzultáció végén kapott egy feljegyzést is 🙂

Tanulság mindenkinek

Ez a történet talán neked is ismerős, ha úgy érzed, egyszerre túl sok dologra kell figyelned a vállalkozásodban. A legfontosabb tanulság, hogy néha nem az intenzívebb munka a megoldás, hanem a tudatosabb, célzottabb stratégia. Egy ilyen konzultáció lehetőséget ad arra, hogy egy lépést hátrébb lépj, és új nézőpontból lásd a vállalkozásod. Ha úgy érzed, elakadtál, vagy csak szeretnéd hatékonyabbá tenni, amit már felépítettél, gyere el hozzám – talán pont ez lesz az a lépés, ami meghozza a várt eredményt.

Miért érdemes hozzám fordulnod?

Az én célom, hogy segítsek a vállalkozóknak rendet teremteni a káoszban, és megmutassam, hogyan tudnak kevesebb energiabefektetéssel nagyobb eredményeket elérni. Nem sablonmegoldásokkal dolgozom, hanem személyre szabott stratégiákkal, amelyek figyelembe veszik a te vállalkozásod egyediségét, a célcsoportod igényeit és a saját személyiségedet is.

Hogyan induljunk el együtt?

Bea esetében az első lépés az volt, hogy meghallgattam őt, megértettem az erősségeit és a kihívásait. A közös munka során nem csak ötleteket adtam, hanem konkrét irányokat jelöltem ki, amelyek mentén elindulhat. Ugyanezt szeretném neked is nyújtani: nem csak elmondani, mit kellene tenned, hanem együtt kialakítani egy működő rendszert.

Ha úgy érzed, hogy ideje változtatni, lépj velem kapcsolatba!

Ne várj tovább, tegyünk együtt a vállalkozásodért! 😊 Lépd meg az első lépést a változás felé., mert a te vállalkozásod is megérdemli a fókuszt. Várlak szeretettel!

Kerti Eri ügyfélélmény mentor, megoldás központú vállalkozásfejlesztés
Kerti Eri ügyfélélmény mentor,
megoldás központú vállalkozásfejlesztés