Károly egy vidéki kisvárosban él és régóta egy biztonsági cég vezetője. A cég sokáig jól működött és jelenleg is vannak megrendelések, de a tulajdonos egészségügyi problémái miatt az elmúlt években nem tudott kellő figyelmet fordítani a fejlesztésekre.
Néhány év alatt a világ is nagyot változott – a cégvezető belátta, hogy már nem elég egy kitűnően SEO-zott honlap, ami hosszú ideig szállította az ügyfeleket. Ekkor találkoztunk.
Először elvégeztünk egy teljeskörű auditot, hogy átlássuk, mely területek várnak mihamarabbi fejlesztésre. Megvizsgáltuk a pénzügy, termékfejlesztés, marketing, értékesítés területeit, a rendszereket és folyamatokat, majd kitűztük a három legfontosabb célt.
Károly már az 5. x-en is bőven túl van, ezért régóta halogatta a social media platformokon való megjelenést, de a segítségemmel megalkottunk egy könnyen tartható menetrendet, amelynek eredményeképpen egyre többen érdeklődnek a helyi Facebook csoportokból a cég szolgáltatásai iránt. A helyi SEO-ra is ráerősítettünk, így a megye más területeiről is több megbízást kap már. Nemsokára pedig a videózást is elkezdi, hogy más platformokon is jelen lehessen.
A cég honlapja is frissítésen esett át, az eddigi „szakmai szövegek” helyett felhasználóbarát, laikusok számára is érthető tartalmak kerültek rá. Részletesebb magyarázatok, edukáló írások és felhasználóbarátabb navigáció is készült.
Két nagyobb probléma várt még megoldásra, de Károly ezekben is előbbre jutott.
Egyrészt az árajánlatok elészítése nagyon sok időt vett el, ezért erre kerestünk működő megoldást. Sikerült olyan sablont találni, amivel töredéknyi időbe kerül egy-egy ajánlat elkészítése, így a vevők is elégedettebbek, mert lecsökkent a várakozási idő és a cégvezető is időt takarít meg.
Másrészt újabb munkatárs felvételét ugyan jelenleg nem tudja finanszírozni a vállalkozás, de összeszedtük a kiszervezhető adminisztratív területeket és meg is lett rá a megfelelő ember. Így nem kell havibért, járulékokat fizetni, mégis nagy teher került le a cégveztés válláról.
Itt tart most Károly. Az eddigi változtatások nem kerültek milliókba és nm terhelték meg a céget, de a megrendelések száma megnőtt, a bevétel is szépen növekszik, egyre tervezhetőbb a cég jövője. Idén bővíteni szeretnék a szolgáltatások palettáját is, amihez új munkatársra lesz szükség, de a második félévben már erre is lesz lehetősége a vállalkozásnak.
Továbbra is kapcsolatban maradunk és ahol kell, finomítani fogjuk a folyamatokat. A következő nagy feladat a rendszerek, automatizmusok kiépítése lesz 🙂
Ha te is át szeretnéd vizsgálni a cégműködést és javítani a hiányosságokat, keress meg és dolgozzunk együtt!
KERTI ERI VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS ÉS ÜGYFÉLÉLMÉNY MENTOR