Mindig nagyszerű érzés, ha olyan ügyféllel dolgozom, aki ég a tettvágytól és őszintén érdekli, hogyan juthat előbbre az (egyébként is jól működő) vállalkozása.
Kata ilyen fiatal hölgy, csillogó szemekkel vetette bele magát a tennivalókba. Szolgáltatóiparban dolgzik, ahol pár év alatt jól prosperáló bizniszt húzott fel, de mielőtt megkeresett, megtorpant kicsit, ezért kért segtséget.
Szerencsére bőven vannak ügyfelelei, de az utánkövetés nehézkesen ment és a bejelentkezés, egyeztetések sok időt elvettek tőle. Ezért első körben megkerestük a számár ideális CRM rendszert és lehetővé tettük az online bejelentkezést az ügyfelek számára. Az utánkövetés terén is nagyot lépett előre, ezért a rég nem látott ügyfeleket már meg tudja szólítani és azok jó része újra ellátogat hozzá.
Készített egy belépőterméket is, így elkezdhette gyűjteni az email címeket és már több hírlevelet kiküldött a leendő ügyfeleinek, amikre nagyon jók a reakciók.
Átnéztük a weboldalát is, amely letisztult, igényes, sok információt átad az érdeklődőknek, de hiányoztak azok a lehetőségek, amely által az ügyfelek könnyen fel tudták volna venni vele a kapcsolatot, ezt is kijavítottuk.
Sajnos Kata eddig nem gyűjtötte a vásárlói visszajelzéseket, pedig sok dícséretet kap a munkájára, ezen is változtattunk, így az ügyfelei még jobban megbíznak benne.
Következő lépésként átnéztük a feladatokat, mi az, amit delegálni lehet közülük, mert a túlterheltség sok vállalkozás növekedésének a gátja. Ugyanis a fáradt, leterhelt cégvezetőnek a hétköznapi feladatok miatt nem marad energiája fejlesztésre.
A delegálással Katának sikerült heti több órát felszabadítani, amit a cég fejlesztésére szánhat. A fenti problémák megoldásával a cége stabilabbá, ő maga kiegyensúlyozottabbá vált. A szolgáltatói vállalkozása növekedik, az ügyfelei feltöltik a naptárját.
Sok sikert kívánok a te vállalkozásodhoz is.
Ha elakadásaid vannak, vagy megrekedtél, keress meg és hangoljuk újra a céged.