Ügyfélélmény Workshop
Alakítsuk ki a saját kivételes ügyfélélményedet! Egy gyakorlati workshop, ahol nem csak tanulsz, hanem a saját ügyfélélmény-stratégiádat is elkészíted a vállalkozásod számára
Az ügyfélélmény nem improvizáció – tudatos tervezést igényel. De vajon tudod, hol veszíted el a vásárlókat?
Tudod, miért választanak téged az ügyfelek? És hogy miért nem térnek vissza? Ez a workshop segít feltérképezni az ügyfélutad minden lépését, azonosítani a hibákat és kihasználatlan lehetőségeket, hogy az ügyfeleid elégedetten térjenek vissza.
Tartalom
1. Rész: Oktatás (Webinár)
A webinár során megismered az ügyfélélmény alapjait, a legjobb gyakorlatokat és a saját ügyfeleid vágyainak feltérképezésének módszereit.
2. Rész: Gyakorlati munka
Közösen feltérképezzük az ügyfélutad érintési pontjait, és azonosítjuk, hol érdemes javítanod.
3. Rész: Személyre szabott feladatok
Letölthető sablonokat és feladatokat kapsz, amelyek segítségével saját stratégiát alakítasz ki – a te vállalkozásodra szabva.
4. Rész: Egyéni mentorálás
A workshop után lehetőséged lesz bemutatni a megoldásaidat, feltenni a kérdéseidet és személyre szabott visszajelzést kapsz, hogy biztosan jó irányba haladj.
Mit érhetsz el?
- A képzés végére a kezedben lesz egy kész ügyfélélmény-térkép, amely pontosan megmutatja, hogyan alakítsd ki a vállalkozásodra szabott legendás élményt.”
- „Képes leszel:
- azonosítani az ügyfeleid vágyait és fájdalompontjait,
- javítani az ügyfélélmény minden érintési pontján,
- növelni a vásárlói elégedettséget és a lojalitást.
Ez a workshop neked szól, ha
- ha tudod, hogy az ügyfélélmény kidolgozása befektetés a cég jövőjébe
- ha szolgáltatóként szeretnél jobb ügyfélélményt nyújtani,
- ha fizikai üzleted van, és szeretnéd, hogy az ügyfelek visszatérjenek,
- ha nem improvizálni szeretnél, hanem stratégiát kialakítani.
Milyen témákat tárgyalunk a workshop során?
Az ügyfélélmény (CX) sok témakört felölel. A webináron végigvesszük a őket és a résztvevők számára hangsúlyos kérdésköröket alaposabban tárgyaljuk, gyakorlati alkalmazásukat személyre szabjuk.
A Kivételes Ügyfélélmény Workshop ára
A teljes workshop ára: 100 000 Ft* HELYETT 2024. december 15-ig CSAK 59 900 Ft
[ár]. Az ár tartalmazza a webinárt, a letölthető anyagokat és a személyes visszajelzéseket.
Jelentkezz most, és építsd meg a saját ügyfélélmény stratégiádat!”
Gyakran Ismételt Kérdések (FAQ)
Mennyi időt vesz igénybe a workshop?
A workshop 2 x 1 órás webinárból, 1 óra személyes mentorálásból és 3-4 óra személyes munkából áll.
Szükségem van előzetes tudásra?
Nem, minden eszközt és tudást megadunk, amire szükséged van. Azonban lesznek házifeladatok és az alkalmak között otthoni munka, tervezés.
Még csak most indul a vállalkozásom, nekem való a képzés?
Igen, kezdő vállalkozással sikeresebben, gyorsabban tudsz indulni.
A vállakozásom több éves, már kialakult folyamataim vannak, nekem való ez a workshop?
Igen, hiszen az ügyfélélmény rendszer fejlesztése folyamatos feladat egy cég életében. Azonban, ha nincs erre energiád, vagy igazán profi rendszert szeretnél, sőt a munkatársaidat is szeretnéd bevonni, akkor az Ügyfélélmény Audittal elvégezzük helyetted az ügyfélélmény rendszer kialakítását.
Nincs időd az ügyfélélmény rendszeredet fejleszteni?
Bízd ránk a munkát, mi elvégezzük helyetted! Átvizsgáljuk az ügyfélutat és kialakítjuk rendszeredet. Ha szükséges, javaslatot teszünk más szakemberek bevonására is.
Kérd az Ügyfélélmény Auditot!