Kata ambíciói

Vállalkozásfejlsztés masszőr szolgáltató

Mindig nagyszerű érzés, ha olyan ügyféllel dolgozom, aki ég a tettvágytól és őszintén érdekli, hogyan juthat előbbre az (egyébként is jól működő) vállalkozása.

Kata ilyen fiatal hölgy, csillogó szemekkel vetette bele magát a tennivalókba. Szolgáltatóiparban dolgzik, ahol pár év alatt jól prosperáló bizniszt húzott fel, de mielőtt megkeresett, megtorpant, úgy tűnik, a régi megoldások már nem fognak működni, nem éri el a régi ügyfeleket, folytonos időhiánnyal küzd, szeretne delegálni, de nem tudja, hogyan és kinek – ezért kért tőlem segítséget.

Szerencsére bőven vannak ügyfelelei, de az utánkövetés nehézkesen ment és a bejelentkezés, egyeztetések sok időt elvettek tőle, az üzlet fejlesztésére nem maradt ideje, mert mindig épp tüzet kellett oltani

. Ezért első körben megkerestük a számár ideális CRM rendszert és lehetővé tettük az online bejelentkezést az ügyfelek számára. Az utánkövetés terén is nagyot lépett előre, ezért a rég nem látott ügyfeleket már meg tudja szólítani és azok jó része újra ellátogat hozzá.

Eddig sem lead magnetet nem használt, sem belépőterméke nem volt, ezeket is megterveztük, így elkezdhette gyűjteni az email címeket és mostanra több hírlevelet kiküldött a leendő és régi ügyfeleinek is, amikre nagyon jók a reakciók.

Átnéztük a weboldalát is, amely letisztult, igényes, sok információt átad az érdeklődőknek, de hiányoztak azok a lehetőségek, amelyek megkönnyítették volna az ügyfeleknek, hogy knnyen fel tudják venni vele a kapcsolatot, ezeket is újraterveztük.

Sajnos Kata eddig nem gyűjtötte a vásárlói visszajelzéseket sem, pedig sok dícséretet kap a munkájára, ezen is változtattunk, találtunk három olyan könnyen kivitalezhető módot, amivel ügyfélvéleményt gyűjthet, így még jobban megbíznak benne.

Következő lépésként átnéztük a feladatokat, mi az, amit delegálni lehet közülük, mert a túlterheltség sok vállalkozás növekedésének a gátja. Ugyanis a fáradt, leterhelt cégvezetőnek a hétköznapi feladatok miatt nem marad energiája fejlesztésre – ez Katára különösen igaz, hiszen napi több órát dolgozott a vendégeivel. A delegálással Katának sikerült heti több órát felszabadítani, amit a cég fejlesztésére szánhat.

A fenti problémák megoldásával a cége stabilabbá, ő maga kiegyensúlyozottabbá vált. A szolgáltatói vállalkozása növekedik, az ügyfelei feltöltik a naptárját és ő is sokkal boldogabb.

Sok sikert kívánok a te vállalkozásodhoz is.

Ha elakadásaid vannak, vagy megrekedtél, keress meg és hangoljuk újra a céged.

Kerti Eri stratégia újratervezés vállalkozásfejlesztés
KERTI ERI STRATÉGIA ÚJRATERVEZÉS, VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS

Biznisz evolúció - Vevőből Törzsvásárló
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.