Vevővonzó Vállalkozás kiváló ügyfélélménnyel

Nem tudod, hol szivárognak el az ügyfeleid?

Ha a vállalkozásodban nem működik jól az ügyfélélmény, akkor semmi sem működik, a vevők nem térnek vissza hozzád!

Módszerem segítségével azonban olyan vevőélmény rendszereket alkotunk neked, amivel a vásárlóidból visszajáró rajongók lesznek

kivételes ügyfélélmény tréning vevővonzó vállalkozás

Minden sikeres vállalkozás alapja a kiváló vevőélmény – Kezdj el még ma dolgozni azon, hogy megtartsd az ügyfeleidet!

Kampányolj, posztolj, hirdess,  ezek fontos dolgok, de soha ne feledd a lényeget, hogy az a legfontosabb, eközben milyen élmények érik az vevőidet.

A páratlan vevőélmény nem csak egy hangzatos kifejezés, hanem kiépítésével hosszútávon a legstabilabban növelheted meg a visszatérő vásárlók számát anélkül, hogy állandóan árversenyben lennél, vagy nagy pénzeket kellene hirdetésre költened.

Tudtad?

A vásárlók közel 85%-a nem tér vissza egyetlen negatív élményt követően az adott vállalkozáshoz és inkább a konkurens cégek ajánlatai közül választanak

SŐT! A vásárlók 86%-a hajlandó többet is fizetni a jobb élményekért ( (felmérésekkel alátámasztott tények). 

Egyáltalán nem lényegtelen, hogy újravásárolnak-e a vevőid, vagy jó híredet keltik-e.

Akadályozd meg, hogy elhagyjanak az ügyfelek! Kezdj neki, vizsgáljuk meg az ügyfélélményt a cégedben. 

Te tudod, mit akarnak a vevőid, vagy csak próbálsz megfelelni az elvárásaiknak? 

 Te melyik vállalkozást választanád, ahol nem csak megkapod, amiért mentél, de érzed a törődést, a figyelmet a cég részéről, vagy abba a boltba térnél vissza, ahol úgy érzed, levegőnek néznek és nem oldják meg a  problémáidat?

Ehhez azonban ismerned kell, mit akar az ügyfél.   

A Vevővonzó Stratégia segítségével megvizsgáljuk a vásárlóid érintési pontjait és ezután alkotjuk meg a kivételes vevőélményt – az ügyfeleid pedig méltányolni fogják.

kivételes ugyfelelmeny vevővonzó vállalkozás

Vélemények

"Szeretném megköszönni a mai beszélgetést – igazán inspiráló és eredményes volt! Különösen nagyra értékeltem a hozzáállást, a felkészülést és azokat az ötleteket, amelyekre én nem is gondoltam, hogy javítanom kellene a saját vállalkozásomban. Hálás köszönet!"
Ügyfélélmény szakértő szívtől szívbe
E.S.
Google vélemény
"Eri empatikus és nagyon támogató személyiség. Jó volt vele dolgozni!🤩"
Ügyfélélmény szakértő szívtől szívbe
Sz. V.
Facebook vélemény
"Eri nagyon összeszedetten és megalapozottan vezette végig a beszélgetést. A kérdésekkel igyekezett rávezetni a megoldásokra, ugyan akkor a szakmai kérdéseimre gyakorlati válaszokat adott, amiket azonnal fel is tudtam használni a vállalkozásomban. Csak ajánlani tudom. 😊"
Ügyfélélmény szakértő szívtől szívbe
T. V.
Facebook vélemény

A jól kidolgozott ügyfélélmény nem csak a nagyok játéka!

Kisvállalkozóként is építsd be a bizniszedbe és legyél sokkal sikeresebb, mint a vetélytársak

A nagy cégek pénzt és energiát nem kímélve törekednek a  kiváló ügyfélélmény megteremtésére. Munkatársak hada dolgozik a vásárlók kegyeinek elnyeréséért. 

Sajnos kisvállalkozóként erre nincs lehetőség, nem tudsz velük versenybe szállni, de használd ki a lehetőségeidet és teremts olyan ügyfélélményt, hogy érezzék az őszinte megbecsülést.  Így szívesen újra vásárolnak majd, sőt másoknak is ajánlani fognak. Sokkal kevesebb pénzt kell költened a hirdetésekre, nem kell árakcióznod, a konkurencia a kanyarban sem lesz hozzád képest. 

Sőt! megajándékozod magad azzal a jó érzéssel, hogy igazán jót adsz az embereknek.  

Milyen változásra számíthatsz?

Kivételes Ügyfélélmény beveztése előtt

Nem térnek vissza az ügyfelek

Nem tudod magad megkülönböztetni a konkurenciától

Rengeteg munka az ügyfélszerzés

Költöd a sok pénzt a hirdetésekre és kevés az újravásárló

Állandóan posztolsz, próbálsz mindenhol jelen lenni

Nincs megtervezett ügyfélút, nincs kidolgozott forgatókönyv

A munkatársak nem tudják, mi a koncepció a vevők megtartására, nem együttműködők

Jó lenne, ha automatizálni lehetne legalább a vevőszerzés egy részét, de nem tudod, hogy csináld

Nem élvezed a munkát, belefásultál

Kivételes Ügyfélémény bevezetése után

Tudni fogod, hogyan döntsön  melletted a vevőd

Tudod, hogy mit keres nálad és miért marad hűséges a vásárlód

Sokal több a visszatérő vásárló, aki nem akar mástól vásárolni

A vevők meg tudnak különböztetni a versenytársaktól és inkább téged választanak

Kevesebbet kell költened hirdetésekre

A visszajáró, hűséges ügyfelek jó szívvel ajánlanak

Megtervezett érintési pontok mentén  kivételes ügyfélélményt nyújtasz és élvezed, hogy jót adhatsz a vevőknek

A  munkatársak is figyelnek az ügyfélélményre és jól érzik magukat 

Minden folyamatot, amit lehet automatizáltál

Végre újra élvezed, hogy vállalkozásod van

A Harvard Business Review egy 2007-es írásában megemlíti, hogy míg egy felmérésben vizsgált ügyfeleknek csupán 8%-a értékelte kiválónak az adott szolgáltatást, addig a vállalkozások 80%-a abban a meggyőződésben élt, hogy az általuk nyújtott ügyfélélmény kiváló minősítést érdemel.

kivételes ugyfelelmeny szakerto

Több, mit 25 éve vagyok vállalkozó, ezt a tapasztalatomat ötvözve a coach eszközökkel és (a CX, UX) szaktudással a kivételes ügyfényélmény megalkotására specialzálódtam, mert ezzel teheted vevővonzóvá a vállalkozásodat. Mindig is szívügyem volt a téma, mert látom, hogy mekkora versenyelőnyhöz lehet általa jutni a magyar piacon is. 

Tudom, hogy kisvállallalkozóként is működnek ezek a módszerek, mert a kiváló ügyfélélmény megteremtése a vállalkozásod titkos fegyvere, amivel elérheted, hogy a vásárlóid hűségesek maradjanak hozzád és kevésbé légy kiszolgáltatva a folyton változó piaci környezetnek. 

Hogyan teheted Vevővonzóvá a vállalkozásodat?

A közös munka során felmérjük a cégedben a vevő útján (Customer Journey) az érintési pontokat, kielemezzük azokat. Megkeressük az ügyfeleid fájdalom- és vágypontjait. 

A vásárlói érintési pontok 7 fontos aspektusát is megvizsgáljuk, mint például a kapcsolatfelvételi pontokat, az értékesítési folyamatot, az ügyfélszolgálatot, panaszkezelést, vásárlási folyamatot, az utánkövetés folyamatát a cégedben. 

Feltárjuk a hibás működéseketés és kijavítjuk a hibákat, majd a Kivételes Ügyfélélményeid megalkotására koncentrálunk. Ez minden vállalkozás esetében egyedi, csak rád jellemző eszköztár lesz. 

A megalkotott módszereket rendszerré, stratégiává formáljuk, így biztosítva, hogy hosszútávon is működni tudjon a vállalkozásodban és valóban vevővonzóvá váljon. Végül gondoskodunk róla, hogy a munkatársaid is a Kivételes Ügyfélélmény Rendszer alapján dolgozzanak, így emelve a vállalkozásod minőségét. 

Milyen formában tudsz velem dolgozni?

TANÁCSADÁS

60 perc
Ft 26 900
  • ONLINE

Workshop

2 x 2 óra
Ft100000
Ft 59900
  • ONLINE

*A kedvezményt 2025. március 15-ig lefoglalt szolgáltatásra tudod igénybe venni.

Vedd fel a kapcsolatot velem!

Írj, hogy megbeszéljük a részleteket, vagy hívj fel a 0620 771 39 84-es számon.

Kerti Eri ügyfélélmény mentor, megoldás központú vállalkozásfejlesztés

KERTI ERI ÜGYFÉLÉLMÉNY MENTOR

ELÉRHETŐSÉGEINK

Tudtad?

Nemzetközi statisztikák igazolják, hogy már nem elég csak árakcióznod, a vevő ennél többet kíván!

kiveteles ugyfelelmeny cx

„Minden vállalkozás azt állítja, hogy a vevőszerzés az általa szállított termék vagy szolgáltatás minőségén múlik.

Bár ez igaz lehetett két-három évvel ezelőtt, már nem ez az oka annak, hogy az ügyfelek úgy döntenek, hogy egy céggel kötnek üzletet.

Ma minden a legjobb ügyfélélmény biztosításáról szól .

Nemrég 1920 üzleti szakembert kértünk meg, hogy osszák meg első számú prioritásukat a következő 5 évre.

Az eredmények?

A vásárlói élmény (vagy a CX) volt az első – sorozatban harmadszor verte meg a terméket és az árakat.” superoffice.com

Talán 20 éve már, amikor először találkoztam a kivételes ügyfélélmény megteremtéséről szóló anyaggal és „függő” lettem. 

Igyekeztem minden elérhető szakirodalmat feldolgozni és éveken át kísérleteztem a legtökéletesebb vásárlói út megalkotásával.

Azóta több vállalkozást is végigkísérhettem, így tapasztalatból tudom, hogy a magával ragadó ügyfélélmény mindenhol megtérül. A gondosan megalkotott folyamatokkal a munkatársak is sokkal jobban érzik magukat, mint az ad hoc történésekkel.

Akarata ellenére is, minden vállalkozás közvetít ügyfélélményt, de ha  nem a vásárló számára kívánatosat, akkor nem lesznek hűségesek a vállalkozáshoz, másikat választanak. A vevők megérzik, ha szívből jövő, őszinte megbecsülést kapnak egy helyen.

szivtol szivbe marketing kivételes ügyfélélmény

Mit nyersz a Kivételes Ügyfélémény megalotásával?

  1. Kisvállalkozásokra van szabva, könnyen megvalósítható
  2. Nem kell a hirdetésekre, posztokra alapoznod az értékesítés sikerét, mert a törzsvásárlóid visszajárnak 
  3. Időt és pénzt spórolsz meg magadnak, amit másra fordíthatsz
  4. Minimális anyagi befektetéssel megvalósítható a Kivételes Ügyfélélmény legtöbb eleme
  5. Jobban fogod magad érezni a vállalkozásodban te és a munkatársaid is, kisebb az esélye a kiégésnek
  6. Stabilabb lesz a cégműködés, mert több lesz a hűséges vásárló, akik másoknak is ajánlanak
  7. Lesz egy kész rendszered, amit csak néha frissítened kell, de évekig használható

Amiben még megoldásokat kínálok neked

Gyakorlati vallalkozas Fejlesztes kivételes ügyfélélmény

Mi a vállalkozásod előrelépésének a gátja?
Most végre megtalálod az okát!
A Növekedési Stratégia Audit segítségével keressük meg azokat a kulcsterületeket, amelyek akadályozzák a fejlődésedet.

A program biztosítja, hogy megtaláljuk a számodra legideálisabb fejlődést hozó módszert, és elindulj egy hatékonyabb irányba.

kivételes ügyfélélmény Business coach ujrakezdes

Találd meg új szenvedélyed és éld meg legjobb éveid!

Nem tudsz dönteni, hogy mi legyen az új karriered? Nézzük át a lehetőségeid és hozz megalapozott döntést.

Jól követhető séma alapján gondolhatod végig a jövőd alakulásának lehetséges útjait.

multipotencialis vállalkozás kivételes ugyfelelmeny

Sok minden érdekel és nem szeretnél elköteleződni egyetlen terület felé? Nem vagy egyedül.

Multipotenciólis vállalkozók Mo-on egyedülálló programja. Célunk a multiponetenciális sajátosságok kiaknázása a bizniszed területén.  

ÍZELÍTŐ LEGNÉPSZERŰBB TANFOLYAMAINKBÓL