Vevővonzó Vállalkozás kiváló ügyfélélménnyel
Nem tudod, hol szivárognak el az ügyfeleid?
Ha a vállalkozásodban nem működik jól az ügyfélélmény, akkor semmi sem működik, a vevők nem térnek vissza hozzád!
Módszerem segítségével azonban olyan vevőélmény rendszereket alkotunk neked, amivel a vásárlóidból visszajáró rajongók lesznek
Minden sikeres vállalkozás alapja a kiváló vevőélmény – Kezdj el még ma dolgozni azon, hogy megtartsd az ügyfeleidet!
Kampányolj, posztolj, hirdess, ezek fontos dolgok, de soha ne feledd a lényeget, hogy az a legfontosabb, eközben milyen élmények érik az vevőidet.
A páratlan vevőélmény nem csak egy hangzatos kifejezés, hanem kiépítésével hosszútávon a legstabilabban növelheted meg a visszatérő vásárlók számát anélkül, hogy állandóan árversenyben lennél, vagy nagy pénzeket kellene hirdetésre költened.
Tudtad?
A vásárlók közel 85%-a nem tér vissza egyetlen negatív élményt követően az adott vállalkozáshoz és inkább a konkurens cégek ajánlatai közül választanak
SŐT! A vásárlók 86%-a hajlandó többet is fizetni a jobb élményekért ( (felmérésekkel alátámasztott tények).
Egyáltalán nem lényegtelen, hogy újravásárolnak-e a vevőid, vagy jó híredet keltik-e.
Akadályozd meg, hogy elhagyjanak az ügyfelek! Kezdj neki, vizsgáljuk meg az ügyfélélményt a cégedben.
Te tudod, mit akarnak a vevőid, vagy csak próbálsz megfelelni az elvárásaiknak?
Te melyik vállalkozást választanád, ahol nem csak megkapod, amiért mentél, de érzed a törődést, a figyelmet a cég részéről, vagy abba a boltba térnél vissza, ahol úgy érzed, levegőnek néznek és nem oldják meg a problémáidat?
Ehhez azonban ismerned kell, mit akar az ügyfél.
A Vevővonzó Stratégia segítségével megvizsgáljuk a vásárlóid érintési pontjait és ezután alkotjuk meg a kivételes vevőélményt – az ügyfeleid pedig méltányolni fogják.
Vélemények
A jól kidolgozott ügyfélélmény nem csak a nagyok játéka!
Kisvállalkozóként is építsd be a bizniszedbe és legyél sokkal sikeresebb, mint a vetélytársak
A nagy cégek pénzt és energiát nem kímélve törekednek a kiváló ügyfélélmény megteremtésére. Munkatársak hada dolgozik a vásárlók kegyeinek elnyeréséért.
Sajnos kisvállalkozóként erre nincs lehetőség, nem tudsz velük versenybe szállni, de használd ki a lehetőségeidet és teremts olyan ügyfélélményt, hogy érezzék az őszinte megbecsülést. Így szívesen újra vásárolnak majd, sőt másoknak is ajánlani fognak. Sokkal kevesebb pénzt kell költened a hirdetésekre, nem kell árakcióznod, a konkurencia a kanyarban sem lesz hozzád képest.
Sőt! megajándékozod magad azzal a jó érzéssel, hogy igazán jót adsz az embereknek.
Milyen változásra számíthatsz?
Kivételes Ügyfélélmény beveztése előtt
Nem térnek vissza az ügyfelek
Nem tudod magad megkülönböztetni a konkurenciától
Rengeteg munka az ügyfélszerzés
Költöd a sok pénzt a hirdetésekre és kevés az újravásárló
Állandóan posztolsz, próbálsz mindenhol jelen lenni
Nincs megtervezett ügyfélút, nincs kidolgozott forgatókönyv
A munkatársak nem tudják, mi a koncepció a vevők megtartására, nem együttműködők
Jó lenne, ha automatizálni lehetne legalább a vevőszerzés egy részét, de nem tudod, hogy csináld
Nem élvezed a munkát, belefásultál
Kivételes Ügyfélémény bevezetése után
Tudni fogod, hogyan döntsön melletted a vevőd
Tudod, hogy mit keres nálad és miért marad hűséges a vásárlód
Sokal több a visszatérő vásárló, aki nem akar mástól vásárolni
A vevők meg tudnak különböztetni a versenytársaktól és inkább téged választanak
Kevesebbet kell költened hirdetésekre
A visszajáró, hűséges ügyfelek jó szívvel ajánlanak
Megtervezett érintési pontok mentén kivételes ügyfélélményt nyújtasz és élvezed, hogy jót adhatsz a vevőknek
A munkatársak is figyelnek az ügyfélélményre és jól érzik magukat
Minden folyamatot, amit lehet automatizáltál
Végre újra élvezed, hogy vállalkozásod van
A Harvard Business Review egy 2007-es írásában megemlíti, hogy míg egy felmérésben vizsgált ügyfeleknek csupán 8%-a értékelte kiválónak az adott szolgáltatást, addig a vállalkozások 80%-a abban a meggyőződésben élt, hogy az általuk nyújtott ügyfélélmény kiváló minősítést érdemel.
Több, mit 25 éve vagyok vállalkozó, ezt a tapasztalatomat ötvözve a coach eszközökkel és (a CX, UX) szaktudással a kivételes ügyfényélmény megalkotására specialzálódtam, mert ezzel teheted vevővonzóvá a vállalkozásodat. Mindig is szívügyem volt a téma, mert látom, hogy mekkora versenyelőnyhöz lehet általa jutni a magyar piacon is.
Tudom, hogy kisvállallalkozóként is működnek ezek a módszerek, mert a kiváló ügyfélélmény megteremtése a vállalkozásod titkos fegyvere, amivel elérheted, hogy a vásárlóid hűségesek maradjanak hozzád és kevésbé légy kiszolgáltatva a folyton változó piaci környezetnek.
Hogyan teheted Vevővonzóvá a vállalkozásodat?
A közös munka során felmérjük a cégedben a vevő útján (Customer Journey) az érintési pontokat, kielemezzük azokat. Megkeressük az ügyfeleid fájdalom- és vágypontjait.
A vásárlói érintési pontok 7 fontos aspektusát is megvizsgáljuk, mint például a kapcsolatfelvételi pontokat, az értékesítési folyamatot, az ügyfélszolgálatot, panaszkezelést, vásárlási folyamatot, az utánkövetés folyamatát a cégedben.
Feltárjuk a hibás működéseketés és kijavítjuk a hibákat, majd a Kivételes Ügyfélélményeid megalkotására koncentrálunk. Ez minden vállalkozás esetében egyedi, csak rád jellemző eszköztár lesz.
A megalkotott módszereket rendszerré, stratégiává formáljuk, így biztosítva, hogy hosszútávon is működni tudjon a vállalkozásodban és valóban vevővonzóvá váljon. Végül gondoskodunk róla, hogy a munkatársaid is a Kivételes Ügyfélélmény Rendszer alapján dolgozzanak, így emelve a vállalkozásod minőségét.
Milyen formában tudsz velem dolgozni?
TANÁCSADÁS
60 perc-
ONLINE
Workshop
2 x 2 óra-
ONLINE
*A kedvezményt 2025. március 15-ig lefoglalt szolgáltatásra tudod igénybe venni.
Vedd fel a kapcsolatot velem!
Írj, hogy megbeszéljük a részleteket, vagy hívj fel a 0620 771 39 84-es számon.
KERTI ERI ÜGYFÉLÉLMÉNY MENTOR
ELÉRHETŐSÉGEINK
Tel. 0620 771 3984
szia@bizniszevolucio.hu
www.facebook.com/vallalkozastervezes
www.onlinetanfolyamom.hu
www.youtube.com/@Vallalkozasfejlesztes
Tudtad?
Nemzetközi statisztikák igazolják, hogy már nem elég csak árakcióznod, a vevő ennél többet kíván!
„Minden vállalkozás azt állítja, hogy a vevőszerzés az általa szállított termék vagy szolgáltatás minőségén múlik.
Bár ez igaz lehetett két-három évvel ezelőtt, már nem ez az oka annak, hogy az ügyfelek úgy döntenek, hogy egy céggel kötnek üzletet.
Ma minden a legjobb ügyfélélmény biztosításáról szól .
Nemrég 1920 üzleti szakembert kértünk meg, hogy osszák meg első számú prioritásukat a következő 5 évre.
Az eredmények?
A vásárlói élmény (vagy a CX) volt az első – sorozatban harmadszor verte meg a terméket és az árakat.” superoffice.com
Talán 20 éve már, amikor először találkoztam a kivételes ügyfélélmény megteremtéséről szóló anyaggal és „függő” lettem.
Igyekeztem minden elérhető szakirodalmat feldolgozni és éveken át kísérleteztem a legtökéletesebb vásárlói út megalkotásával.
Azóta több vállalkozást is végigkísérhettem, így tapasztalatból tudom, hogy a magával ragadó ügyfélélmény mindenhol megtérül. A gondosan megalkotott folyamatokkal a munkatársak is sokkal jobban érzik magukat, mint az ad hoc történésekkel.
Akarata ellenére is, minden vállalkozás közvetít ügyfélélményt, de ha nem a vásárló számára kívánatosat, akkor nem lesznek hűségesek a vállalkozáshoz, másikat választanak. A vevők megérzik, ha szívből jövő, őszinte megbecsülést kapnak egy helyen.
Mit nyersz a Kivételes Ügyfélémény megalotásával?
- Kisvállalkozásokra van szabva, könnyen megvalósítható
- Nem kell a hirdetésekre, posztokra alapoznod az értékesítés sikerét, mert a törzsvásárlóid visszajárnak
- Időt és pénzt spórolsz meg magadnak, amit másra fordíthatsz
- Minimális anyagi befektetéssel megvalósítható a Kivételes Ügyfélélmény legtöbb eleme
- Jobban fogod magad érezni a vállalkozásodban te és a munkatársaid is, kisebb az esélye a kiégésnek
- Stabilabb lesz a cégműködés, mert több lesz a hűséges vásárló, akik másoknak is ajánlanak
- Lesz egy kész rendszered, amit csak néha frissítened kell, de évekig használható
Amiben még megoldásokat kínálok neked
Mi a vállalkozásod előrelépésének a gátja?
Most végre megtalálod az okát!
A Növekedési Stratégia Audit segítségével keressük meg azokat a kulcsterületeket, amelyek akadályozzák a fejlődésedet.
A program biztosítja, hogy megtaláljuk a számodra legideálisabb fejlődést hozó módszert, és elindulj egy hatékonyabb irányba.
Találd meg új szenvedélyed és éld meg legjobb éveid!
Nem tudsz dönteni, hogy mi legyen az új karriered? Nézzük át a lehetőségeid és hozz megalapozott döntést.
Jól követhető séma alapján gondolhatod végig a jövőd alakulásának lehetséges útjait.
Sok minden érdekel és nem szeretnél elköteleződni egyetlen terület felé? Nem vagy egyedül.
Multipotenciólis vállalkozók Mo-on egyedülálló programja. Célunk a multiponetenciális sajátosságok kiaknázása a bizniszed területén.